چگونه یک پست، صفحه و یا کالای جدید به وبسایت خود اضافه کنیم

در این ویدیو یاد می‌گیرید تا یک کالا، صفحه و یا پست جدید ایجاد و آنرا در جای دلخواه در وبسایت خود نمایش دهید.

برای افزودن پست(۱) در صفحه راهبری به منوی پست رفته و سپس گزینه پست جدید را انتخاب کنید. عنوان صفحه، متن کوتاهی است که موتورهای جستجو آنرا می‌بینند. عنوان صفحه بهتر است شامل اطلاعات مختصر و مهم از محتوای پست باشد. اگر عنوان صفحه خالی باشد از عنوان پست به عنوان صفحه استفاده می‌شود. برای پست خود عنوان مناسب بنویسید. ورود زیر عنوان پست، متن کوتاه و متن کامل، اجباری نیست، اما بهتر است پست شما با محتوای بیشتری به مخاطب نمایش داده شود. برای پست خود تصویر یا عکس مناسب انتخاب کنید. اگر پست شما نیاز به عکس‌های بیشتری دارد در این قسمت عکس‌های بیشتر را آپلود کنید. ورود کلیدواژه‌های مناسب برای پست، کمک به افزایش رتبه‌بندی صفحه در موتورهای جستجو می‌کند. با ورود کلمات کلیدی در قسمت پست‌های مرتبط می‌توان پست‌های گوناگونی را با هم نمایش داد. اگر نوع پست کالا/خدمات است، می‌توانید اطلاعات مربوط به قیمت، تخفیف، موجودی، وزن و کد کالا/خدمات یا بارکد آنرا اینجا وارد کنید. اکنون مشخص کنید این پست در چه دسته‌بندی‌هایی نمایش داده شود. با انتخاب وضعیت فعال، پست شما به صورت عمومی در سایت به نمایش در می‌آید. اگر بخواهید پستی را در صفحه سرچشمه وبسایت نمایش دهید با ویرایش پست، گزینه نمایش در سرچشمه را انتخاب و پست را بروزرسانی کنید. دسته‌بندی آموزش کلید‌واژه افزودن پست صفحه کالا وبسایت 48K بازدید
متن‌باز یا متن‌بسته؟! پرسش این است!متن‌باز یا متن‌بسته؟! پرسش این است!این یک پرسش بسیار مهم برای شروع یک کسب و کار اینترنتی است. این سوال، جواب‌های درست زیادی دارد. اما در واقع جواب صحیح آن برای کسب و کاری که شما به آن می‌اندیشید مخصوص خود شماست.
تولید محتوا چیست و چه اهمیتی برای کسب و کار شما دارد؟تولید محتوا چیست و چه اهمیتی برای کسب و کار شما دارد؟اگر می‌خواهید کسب و کارتان را روی اینترنت معرفی کنید، لازم است از اهمیت تولید محتوای خوب و با کیفیت برای شناخته شدن روی اینترنت آگاه شوید!
تخفیف برای همه کالاهای موجود در سایتتخفیف برای همه کالاهای موجود در سایتدر فروشگاه آنلاین ویراویری خود می‌توانید تنها با یک انتخاب ساده تمامی کالاهای موجود در سایت خود را تخفیف دهید.
وبسایتوبسایتسایت (واژه عامیانه)، وبسایت (Website) ، وبگاه، تارنما یا تارگاه، مجموعه‌ای از صفحات وب را شامل می‌گردد که می‌تواند محتواهای چندرسانه‌ای یا خدمات مدرن اینترنتی را با استفاده از مرورگر اینترنتی (Internet Browser) و دامنه (Domain) یا آدرس اینترنتی (URL) در اختیار مخاطبانش قرار دهد
ساختار یک آدرس اینترنتی (URL)ساختار یک آدرس اینترنتی (URL)یک آدرس اینترنتی (URL) چیست و چه ساختاری دارد؟
چگونه دامنه آی‌آر (ir) ثبت کنیدچگونه دامنه آی‌آر (ir) ثبت کنیدچگونه دامنه آی‌آر (ir) ثبت و وبسایت ویراویری خود را به آن متصل کنید!
هوش مصنوعی | Artificial intelligenceهوش مصنوعی | Artificial intelligenceهوش مصنوعی نیز مانند جانواران نیازمند زیرساختی همانند مغز است. مغزی با حافظه‌ای بی‌انتها از تجربیات شخصی و اطلاعات موجود روی اینترنت که می‌تواند بدون خستگی با دقت و سرعت بسیار بالا این اطلاعات را پردازش و بهترین تصمیم‌گیری را انجام دهد.
یک وبسایت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟یک وبسایت مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟در مورد یک وبسایت حرفه‌ای ویژگی‌های بی‌شماری را می‌توان برشمرد که بیش‌تر آن‌ها مربوط به موارد فنی و اغلب از حوصلهٔ خریدار خارج است. از دید ما با توجه به بازخوردی که در سال‌های دور و نزدیک در داخل و خارج از ایران از مشتریان خود دریافت کرده‌ایم، این چهار ویژگی مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که می‌توان از یک وبسایت حرفه‌ای انتظار داشت
+989357706600